начало

ВАС отхвърли жалба на прокурорка, опитала да стане съдия чрез външен конкурс ВАС отхвърли жалба на прокурорка, опитала да стане съдия чрез външен конкурс

Регистрация по ДДС - адрес на офис

Дискусии и казуси в областта на данъчното право
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Регистрация по ДДС - адрес на офис

Мнениеот alexx » 31 Мар 2009, 14:23

Здравейте,
налага се да направя регистрация по ДДС и в искането за допълнителни документи от НАП има следната точка:

- Декларация от управителя за точен адрес на офис, складове, обекти и т.н. + копие от договор за наем, документ за собственост или друг документ.

Фирмата е регистрирана на адрес на който живея, няма офис (т.к. няма служители още), освен това нямам договор за наем или собственост. Този адрес води ли се офис/обект?

Моля посъветвайте, кои от долните варианти е най-удачен:

1) Копие на адресна регистрация за постоянен адрес (на който е издадена и лична карта)
2) Декларация от управителя, че фирмата ще извършва дейност само по електронен път (което и ще прави) и че няма нужда от офис и т.н.
3) Документ от собсвеника на имота (нужна ли е нотариална заверка?), че той е предоставил на лицето Х правото да използва дадения имот безвъзмездно или срещу поддръжка на имота.
4) Въобще да не представя такъв документ (фирмата е нова и до сега не е упражнила дейност)
5) Да наема най-евтиното помещение и то да бъде офис. Какво се случва с адреса на който е регистрирана фирмата обаче?


Мерси за помоща.
alexx
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 26 Фев 2009, 14:30

Re: Регистрация по ДДС - адрес на офис

Мнениеот p_dyan » 01 Апр 2009, 20:14

Човеко alexx , просто напиши "Декларация от управителя за точен адрес на офис", свободен текст или ако те (в НАП) имат някаква бланка.
Този адрес на офис ще ти съвпада със седалището на фирмата - твоето жилище.
Това се изисква за да може НАП да те търси при проверка и да знаят че като пратят някой там, ще намерят тази фирма.
Защото много често става че фирмата е регистрирана на един адрес, после е сменяла офиси няколко, но без да уведоми данъчните и без да промени данните за седлалището във фирменото дело.
p_dyan
Потребител
 
Мнения: 484
Регистриран на: 09 Мар 2008, 23:37


Назад към Данъчно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 42 госта


cron