отговорност за договорите припрехвърляне на дялове

Зравейте!
Имам следния проблем. До скоро бях собственик на фирма "..." ООД. Клиент Х поръча да се приизведат изделия Х. Клиента си получи продукцията, тя подлежи при него на допълнителен монтаж от негова страна за пълненето и с електроника, след което отиде на изложба в Англия. След завръщането си от там предяви абсурдни претенции към качеството. Като време нещата стават за два месеца производство то наша страна и около 45 дни монтаж и изложбата. За изпълнението на изделията не е сключен официален договор за изискваянията на клиента към изделията, поради простата причина че той си няма наидея за какво става дума при нас и разчита на нашата преценка, но са издаени необходимите фактури при заплащане от негова страна. За да стане по ясно става дума за разработването на нови изделия, като от наша страна ние му правим визията, той сипоставя електрониката и си гистандартизира.
ВЪПРОС 1 :
Че има право на претенции това е ясно, но въпроса е каква е границите на претенциите, тъй като той не е поставил никакви изисквания към изделията нитописмено нито устно, ако изключим изречение от рода "трябва да е хубаво".
ПРОДЪЛЖЕНИЕТО :
Стигнахме до компромисно решение да се подменят определени части, като силидарно поемем разходите за тях, има и остатъчна сума за плащане от клиента. Междувремено аз се отказах от фирмата поради неразбирателство в развитието на фирмата, и съсобственика ми поиска да я прехвърля на него. Докато се произвеждаха новите части за подмяна, прехвърлих дяловете си на друг човек. Проблема възникна когато клиента потърси продукцията си,но заявявайки че не дължи остатъчната сума за плащане по поръчката, мислейки си че сумата, която е заплатил за подмяната на проблемните части е финална (за разяснение сумата за доплащане и солидарната се покриват). От там новия собственик отказва да предаде продукцията, клиена си търси прдукцията от мен понеже реално аз бях човека за връзка, а на мен дори ми е отказах достъп до каквото и да в свързано с фирмата, накратко раздяла по български маниер. Разбира се при тези уговорки отново се оказва че няма договор кой какво и къде. едва ли съм очаквал с фирма с която работя близо 2 години да станат такивамизерии, а и основния проблем за несключването надоговора беше точно липсата на предложения договорот тях на каквато и да е техническа конкретика не нащата, точнопоради пълното им безхаберие, и разбира се всекибърза и казвай хайде за другата поръчка ще сключим.
ВЪПРОС 2 : Клиента от кого трябва да си търси продукцията, след като при прехвърлянето при нотариуса пише ".. активии пасиви .." при това положение.
Проблема е задълбочен, понеже клиента не е случаен, и се стигнадо закани по телефона за физическа саморазправа, за което имам основание да му вярвам че е способен, предвид дейността си. Благодаря на отзовалите се ...
Имам следния проблем. До скоро бях собственик на фирма "..." ООД. Клиент Х поръча да се приизведат изделия Х. Клиента си получи продукцията, тя подлежи при него на допълнителен монтаж от негова страна за пълненето и с електроника, след което отиде на изложба в Англия. След завръщането си от там предяви абсурдни претенции към качеството. Като време нещата стават за два месеца производство то наша страна и около 45 дни монтаж и изложбата. За изпълнението на изделията не е сключен официален договор за изискваянията на клиента към изделията, поради простата причина че той си няма наидея за какво става дума при нас и разчита на нашата преценка, но са издаени необходимите фактури при заплащане от негова страна. За да стане по ясно става дума за разработването на нови изделия, като от наша страна ние му правим визията, той сипоставя електрониката и си гистандартизира.
ВЪПРОС 1 :
Че има право на претенции това е ясно, но въпроса е каква е границите на претенциите, тъй като той не е поставил никакви изисквания към изделията нитописмено нито устно, ако изключим изречение от рода "трябва да е хубаво".
ПРОДЪЛЖЕНИЕТО :
Стигнахме до компромисно решение да се подменят определени части, като силидарно поемем разходите за тях, има и остатъчна сума за плащане от клиента. Междувремено аз се отказах от фирмата поради неразбирателство в развитието на фирмата, и съсобственика ми поиска да я прехвърля на него. Докато се произвеждаха новите части за подмяна, прехвърлих дяловете си на друг човек. Проблема възникна когато клиента потърси продукцията си,но заявявайки че не дължи остатъчната сума за плащане по поръчката, мислейки си че сумата, която е заплатил за подмяната на проблемните части е финална (за разяснение сумата за доплащане и солидарната се покриват). От там новия собственик отказва да предаде продукцията, клиена си търси прдукцията от мен понеже реално аз бях човека за връзка, а на мен дори ми е отказах достъп до каквото и да в свързано с фирмата, накратко раздяла по български маниер. Разбира се при тези уговорки отново се оказва че няма договор кой какво и къде. едва ли съм очаквал с фирма с която работя близо 2 години да станат такивамизерии, а и основния проблем за несключването надоговора беше точно липсата на предложения договорот тях на каквато и да е техническа конкретика не нащата, точнопоради пълното им безхаберие, и разбира се всекибърза и казвай хайде за другата поръчка ще сключим.
ВЪПРОС 2 : Клиента от кого трябва да си търси продукцията, след като при прехвърлянето при нотариуса пише ".. активии пасиви .." при това положение.
Проблема е задълбочен, понеже клиента не е случаен, и се стигнадо закани по телефона за физическа саморазправа, за което имам основание да му вярвам че е способен, предвид дейността си. Благодаря на отзовалите се ...