Днес случайно попаднах на Вашето мнение в този форум и естествено бях неприятно изненадан от оплакването, което сте пуснали в публичното пространство, с което неоснователно петните името на нашия интернет магазин за високотехнологични продукти ТехноМаг (
http://www.TehnoMag.net}. От написаното личи, че не познавате закона и не сте си направили труда да прочетете подробните ни инструкции как да пазарувате и как да върнете стоката в 7-дневен срок, ако не ви е харесъл продукта -това не Ви оправдава да вините нас. Ако сме Ви изпратили при местен дистрибутор, то е било с доброто намерение да Ви помогнем, а не да нарушим правата Ви. Най-малкото, което трябва да знаете е, че с Вашето обаждане Вие вече сте се били включили в законовия 7-дневен срок и че ако сте спазили реда, сте могли да върнете продукта, съгласно описаните условия. Изписали сте името на нашия магазин, но сте пропуснали да споменете марката на въпросната електронна цигара - VOLCANO, която убедително се наложи на българския пазар с качествените си продукти. Надявахме се, че като посетите местен дистрибутор, ще могат да Ви бъдат по-добре разяснени качествата на продукта и начина на неговата употреба, което очевидно Ви е убягнало. За това съдим по факта, че много други клиенти, закупили същия продукт преди Вас, не само не се оплакват, а продължават да го препоръчват на свои колеги, близки и приятели. Не е за пренебрегване и факта, че този продукт се осигурява с 1-годишна ефективна гаранция, през което време какъвто и дефект да се появи, заменяме продукта с нов, без значение колко пъти може да стане това в рамките на гаранционния срок. И ако се бяхте убедили в качествата на продукта при местния дистрибутор, бихте си спестили разходите да ни го пращате обратно за Ваша сметка. С това искахме да помогнем на Вас, без излишно да усложняваме нещата. Колкото до местния дистрибутор, при който сме Ви пратили, то тя няма нищо общо с нашата фирма - просто, като дистрибутор на същата марка, сме я помолили за колегиално съдействие и съжелявам, че не се е получило. Щом е станало така, обаче, трябваше да ни уведомите за резултата за да можем да реагираме адекватно, а не набързо да ни заклеймявате пред цялото интернет-общество. И ми е интересно сега, близо 6 месеца по-късно, кой Ви реши проблема и защо ние не знаем за съществуването на такъв проблем от тогава до днес? Питам се още, хрумвало ли Ви е някога да се замислите какво означава народната поговорка: „Лоша рана заздравява, но лоша дума не се забравя” и как с днешните интернет комуникации силата на лошата дума се увеличава милиони пъти. Вероятно проблемът Ви е отдавна решен и вече сте забравили за него, но написаното от Вас ще се чете още години наред в интернет пространството и ще поставя под съмнение качеството на предлаганите от нас услуги. ТехноМаг е създаден с идеята да помага на хората, и ние, които работим за него, се стремим да се представяме винаги на възможно най-добро ниво. Затова ни боли, когато не сме успели да бъдем полезни за някого, та дори това да е един единствен човек, независимо от причините и обстоятелствата. И ако все още смятате, че не сме се отнесли добре с Вас, моля обадете се да споделите – това вероятно ще предотврати бъдещи недоразумения. С вяра в доброто у всеки: Здравко Спиридонов - управител