Страница 1 от 1

Покупка от интернет

МнениеПубликувано на: 08 Апр 2009, 22:34
от ddanailov
Здравейте! На 04.04.2009 получих поръчаната от мен електронна цигара от сайта http://tehnomag.net/ . Останах много разочарован от продукта и се обърнах към собствениците с молба да го върна или да го заменя с друг - по-качествен. На следващият ден ми се обадиха по телефона. Изпратиха ме при местен дистрибутор, който щял да ми помогне. Днес отидох на адреса (на вратата пишеше "Царски билки"), посрещна ме една жена, която според мен изобщо хабер си нямаше от съвременни технологии. Обясни ми, че само замества, а дистрибуторката щяла да се върне в сряда 16.04.2009 (т.е. след седмица). Чувал съм, че са длъжни в седем дневен срок да ми върнат парите но незнам по кой закон и член. Мисля си, че просто изчакват този срок да мине. Моля, ако имате информация - помогнете ми.

Re: Покупка от интернет

МнениеПубликувано на: 08 Апр 2009, 22:44
от ivan_lawyer
Ако това не ви обижда - попаднали сте на абсолютни мошета - това си е стандартна форма на измама - по-скоро на омайване. За съжаление има такива процедури по Закона за защита на потребителите, но не ми се връща в офиса сега - тъй като освободих персонала за тази вечер - утре ще Ви цитирам евентуално правата Ви - но спокойно - срокът тече от когато е покупката.

Re: Покупка от интернет

МнениеПубликувано на: 09 Апр 2009, 09:30
от ddanailov
Благодаря ivan_lawyer! Искам да попитам още, проблем ли е, че съм използвал 4 от 6-те пълнителя, които вървят в комплект? Нямам претенции да си ги преспаднат от цената.

Re: Покупка от интернет

МнениеПубликувано на: 14 Апр 2009, 13:33
от Sahiba
За правата си като потребител може да се информирате от Закона за защита на потребителите.

А ако въпросния търговец откаже да приеме стоката/върне парите/ замени стоката, горещо Ви препоръчвам да сезирате Комисията за защита на потребителите - в София се намира на пл. Славейков.

По спомен - срока е двуседмичен, но погледнете ЗЗП :)

сайт на КЗП - http://www.kzp.bg/

Поздрави!

Re: Покупка от интернет

МнениеПубликувано на: 14 Окт 2009, 12:32
от azpex05
Днес случайно попаднах на Вашето мнение в този форум и естествено бях неприятно изненадан от оплакването, което сте пуснали в публичното пространство, с което неоснователно петните името на нашия интернет магазин за високотехнологични продукти ТехноМаг (http://www.TehnoMag.net}. От написаното личи, че не познавате закона и не сте си направили труда да прочетете подробните ни инструкции как да пазарувате и как да върнете стоката в 7-дневен срок, ако не ви е харесъл продукта -това не Ви оправдава да вините нас. Ако сме Ви изпратили при местен дистрибутор, то е било с доброто намерение да Ви помогнем, а не да нарушим правата Ви. Най-малкото, което трябва да знаете е, че с Вашето обаждане Вие вече сте се били включили в законовия 7-дневен срок и че ако сте спазили реда, сте могли да върнете продукта, съгласно описаните условия. Изписали сте името на нашия магазин, но сте пропуснали да споменете марката на въпросната електронна цигара - VOLCANO, която убедително се наложи на българския пазар с качествените си продукти. Надявахме се, че като посетите местен дистрибутор, ще могат да Ви бъдат по-добре разяснени качествата на продукта и начина на неговата употреба, което очевидно Ви е убягнало. За това съдим по факта, че много други клиенти, закупили същия продукт преди Вас, не само не се оплакват, а продължават да го препоръчват на свои колеги, близки и приятели. Не е за пренебрегване и факта, че този продукт се осигурява с 1-годишна ефективна гаранция, през което време какъвто и дефект да се появи, заменяме продукта с нов, без значение колко пъти може да стане това в рамките на гаранционния срок. И ако се бяхте убедили в качествата на продукта при местния дистрибутор, бихте си спестили разходите да ни го пращате обратно за Ваша сметка. С това искахме да помогнем на Вас, без излишно да усложняваме нещата. Колкото до местния дистрибутор, при който сме Ви пратили, то тя няма нищо общо с нашата фирма - просто, като дистрибутор на същата марка, сме я помолили за колегиално съдействие и съжелявам, че не се е получило. Щом е станало така, обаче, трябваше да ни уведомите за резултата за да можем да реагираме адекватно, а не набързо да ни заклеймявате пред цялото интернет-общество. И ми е интересно сега, близо 6 месеца по-късно, кой Ви реши проблема и защо ние не знаем за съществуването на такъв проблем от тогава до днес? Питам се още, хрумвало ли Ви е някога да се замислите какво означава народната поговорка: „Лоша рана заздравява, но лоша дума не се забравя” и как с днешните интернет комуникации силата на лошата дума се увеличава милиони пъти. Вероятно проблемът Ви е отдавна решен и вече сте забравили за него, но написаното от Вас ще се чете още години наред в интернет пространството и ще поставя под съмнение качеството на предлаганите от нас услуги. ТехноМаг е създаден с идеята да помага на хората, и ние, които работим за него, се стремим да се представяме винаги на възможно най-добро ниво. Затова ни боли, когато не сме успели да бъдем полезни за някого, та дори това да е един единствен човек, независимо от причините и обстоятелствата. И ако все още смятате, че не сме се отнесли добре с Вас, моля обадете се да споделите – това вероятно ще предотврати бъдещи недоразумения. С вяра в доброто у всеки: Здравко Спиридонов - управител