Страница 1 от 1

ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 11:38
от sunrise
Колеги, интерисува ме , възможно ли е според Вас, да се добави документ към внесените в Търговския регистър със заявление отново, преди да е излязла фирмата, респ. отказа?

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 11:43
от razli4na
Правите ново заявление, с което посочвате новия документ. В заявлението има графа- нещо от сорта "предходно заявление"- там напишете номера на това, което вече сте депозирали. Така по второто заявление ще бъдат автоматично добавени предходните документи и при второто разглеждане ще се вземат предвид всички заедно, вкл. и внесената д. т.
Успех!

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 11:49
от sunrise
Мерси, случва ми се за пръв път. :oops: Ще има ли проблем обаче, ако аз се впиша за заявител, приложила съм пълномощно, а първоначлното е от собственика на фирмата.
Ситуацията е повече от тъпа. Декларацията по чл.13,ал.5, съм приложила за същата фирма, но тази,която съм подала със заявление Д 1 ,като съм отбелязала ,че е за запазване на фирмата и приложените документи.

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 11:59
от razli4na
Не знам какъв е текста на пълномощното, което ви е дадено. Ако е за многократни действия или пък до свършване на работата- ок, тогава правите както ви писах по- горе. А може и с приложен препис от същото.

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 12:04
от sunrise
Пълномощното ми е адвокатско, да регистрирам фирмата в търговския регистър,като включително имам право да подписвам, където е необходимо.

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 12:10
от razli4na
В такъв случай- препис и успех!
За новия документ- ако не е нот. заверен, ще ви трябва и Декларация за верността от управителя по чл. 13, ал. 4, май беше.

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 19:59
от alegrina
Нищо подобно. Ако просто сте забравили да прикачите някой документ и ако е съществен, не примерно договор за управление или декларация по чл.142 от ТЗ, ще имате сигурен отказ и ще трябва да подадете ново заявлние, като направите процедурата описана от различна /да чекнете документите които ще ползвате от отказа, но....без таксата/. За съжаление нея ще трябва да си я платите още веднъж.

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2009, 10:14
от sunrise
Ходих в агенцията и ми казаха ,че наистина такава практика няма , а и няма как да прикачат документ към досието.
Слава богу, проблемът не беше голям, просто декларацията по чл.13,ал.5 , вместо едно заявление бях писала друго, но за същата фирма същото лице , същите данни: неговите и моите , така , че нямах проблем :D .

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 24 Авг 2009, 15:08
от elsi_g
sunrise, да разбирам ли, че сте успяла да добавите въпросния документ, без да плащате нова такса и само с искане?

Re: ДОБАВЯНЕ НА ДОКУМЕНТ

МнениеПубликувано на: 25 Авг 2009, 15:28
от sunrise
Не, не се разрешава добавяне на документ.