Страница 1 от 1

Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя

МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009, 20:19
от zazabg
Преди около година и половина сключих договор с БТК за интернет и телефония през интернет \voip\ с БТК. Лятото не бях в страната, когато договорът е изтекъл. Според клауза в общите условия, договорът се подновява автоматично за още 1 година. Върнах се преди няколко дни и искам да прекратя договора, защото БТК не ми предоставят услугата - родителите ми са се обаждали няколко пъти, уж техници са щели да идват, но никой нищо не е направил.
Днес когато отидох в офис ми казаха, че ако прекратя договора ще дължа неустойки и си твърдят, че всичко е наред, а аз продължавам да не мога да ползвам телефонията.

Възможно ли е да се сключва договор - едногодишен автоматично без подпис на лицата? и има ли някакъв начин той да бъде прекратен?
Ако не е възможно да прекратя договора понеже не съм искал да го сключа, мога ли по някакъв начин да го прекратя, защото не ми предоставят услугата?

Предварително благодаря за помощта!

Re: Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя

МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009, 20:32
от lexter
Възможно ли е да се сключва договор - едногодишен автоматично без подпис на лицата?

во кратце - може :)
ако насрещната страна по договора не изпълнява своите задължения и това можете да го докажете и ако докажете, че за вас е безполезно забавеното изпълнение от страна на БТК - в писмена форма заявете, че смятате договора за развален.
Код за потвърждение: Избери целия код
чл.87 ззд: Предупреждението трябва да се направи писмено, когато договорът е сключен в писмена форма.

Кредиторът може да заяви на длъжника, че разваля договора и без да даде срок, ако изпълнението е станало невъзможно изцяло или отчасти, ако поради забава на длъжника то е станало безполезно или ако задължението е трябвало да се изпълни непременно в уговореното време.

но, в зависимост какво пише в договора, може да заплатите на компанията неустойки :)

Re: Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя

МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009, 22:49
от zazabg
Ами всъщност от БТК са спрели да ми предоставят услугата преди 2-3 седмици и въпреки телефонните обаждания още нищо не са направили. Всъщност махнаха защитата на рутера и сега всички съседи могат да ползват безплатен нет.

В каква форма трябва да е писмото, на адреса на централата ли да им го пратя и ако решат да ме съдят, че съм спрял да си плащам как да докажа, че са спрели да ми предоставят услугата?