Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя

Преди около година и половина сключих договор с БТК за интернет и телефония през интернет \voip\ с БТК. Лятото не бях в страната, когато договорът е изтекъл. Според клауза в общите условия, договорът се подновява автоматично за още 1 година. Върнах се преди няколко дни и искам да прекратя договора, защото БТК не ми предоставят услугата - родителите ми са се обаждали няколко пъти, уж техници са щели да идват, но никой нищо не е направил.
Днес когато отидох в офис ми казаха, че ако прекратя договора ще дължа неустойки и си твърдят, че всичко е наред, а аз продължавам да не мога да ползвам телефонията.
Възможно ли е да се сключва договор - едногодишен автоматично без подпис на лицата? и има ли някакъв начин той да бъде прекратен?
Ако не е възможно да прекратя договора понеже не съм искал да го сключа, мога ли по някакъв начин да го прекратя, защото не ми предоставят услугата?
Предварително благодаря за помощта!
Днес когато отидох в офис ми казаха, че ако прекратя договора ще дължа неустойки и си твърдят, че всичко е наред, а аз продължавам да не мога да ползвам телефонията.
Възможно ли е да се сключва договор - едногодишен автоматично без подпис на лицата? и има ли някакъв начин той да бъде прекратен?
Ако не е възможно да прекратя договора понеже не съм искал да го сключа, мога ли по някакъв начин да го прекратя, защото не ми предоставят услугата?
Предварително благодаря за помощта!