Некоректност от страна на банка

Здравейте! Искам да поставя един въпрос, надявам се някой да може да ми помогне. Ситуацията е следната: имам кредит към една банка, като в договора, който сключихме беше упоменато, че първоначалният лихвен процент ще бъде намален с 0,5 %, при положение, че започна да получавам заплатата си по
сметка в тази банка ( направих го ) , и с още 0,5% ако започна да плащам битовите си сметки чрез същата банка ( изпълних и това условие ). В договора пише, че новият лихвен процент (с 1% по-нисък) влиза в сила след като мине първото плащане на битовите сметки, осъществено чрез банката. Само, дето първото плащане мина, че и второто и третото, но лихвеният процент си е все същият. След втората вноска, която ми дръпнаха от сметката писах писмо до техния кол център, като обясних ситуацията и се поинтересувах, кога банката ще започне да изпълнява условията по собствения си договор; след известно време ми се обадиха по телефона и ми казаха, че трябвало първо аз да се обадя, за да ми актуализират лихвата и казаха, че ще ме уведомят, когато го направят. Но вчера, след третата вноска, която са взели видях, че нищо не са коригирали. Според мен те нарушават условията по договора и въпросът ми е какво мога аз да направя - мога ли да ги съдя и дали имам повод за това?
Предварително благодаря!
ПП: От агенцията за защита на потребителя отговориха, че при този вид кредити(жилищни) не можели да влияят върху банките - можели да се намесят при потребителските.
сметка в тази банка ( направих го ) , и с още 0,5% ако започна да плащам битовите си сметки чрез същата банка ( изпълних и това условие ). В договора пише, че новият лихвен процент (с 1% по-нисък) влиза в сила след като мине първото плащане на битовите сметки, осъществено чрез банката. Само, дето първото плащане мина, че и второто и третото, но лихвеният процент си е все същият. След втората вноска, която ми дръпнаха от сметката писах писмо до техния кол център, като обясних ситуацията и се поинтересувах, кога банката ще започне да изпълнява условията по собствения си договор; след известно време ми се обадиха по телефона и ми казаха, че трябвало първо аз да се обадя, за да ми актуализират лихвата и казаха, че ще ме уведомят, когато го направят. Но вчера, след третата вноска, която са взели видях, че нищо не са коригирали. Според мен те нарушават условията по договора и въпросът ми е какво мога аз да направя - мога ли да ги съдя и дали имам повод за това?
Предварително благодаря!
ПП: От агенцията за защита на потребителя отговориха, че при този вид кредити(жилищни) не можели да влияят върху банките - можели да се намесят при потребителските.