Протокол за замяна - давност?
Публикувано на: 06 Юни 2018, 17:51
Здравейте,в средата на 2015г. фирмата ни закупува няколко бройки от уред,който продаваме на сайта ни от вносител X.
В началото на 2017 (в гаранционен срок) ,клиентка закупила 1бр. от въпросния уред е занесла уреда повреден в сервиз на вносителя,от където и издали протокол за замяна (февруари 2017) . Вносителя по това време вече не предлагаше от въпросния вид уреди и се свързахме с тях,за да ни издадат кредитно и върнат парите. Те ни казаха,да им изпратим мейл с документите ,но отговор на този мейл така и не получихме ,въпреки че на 3 пъти през 2017г. им го препращахме.
Сега след като по-сериозно си поискахме парите за върнатия уред , по телефона ни съобщиха ,че протокола за замяна имал давност един месец (такова нещо никъде не е упоменато в общите им условия) и той вече не е валиден и не може да ни издадат кредитно и върнат парите.
Има ли такова нещо като давност на протокол за замяна,особено ако не е упоменато в общите им условия?
В началото на 2017 (в гаранционен срок) ,клиентка закупила 1бр. от въпросния уред е занесла уреда повреден в сервиз на вносителя,от където и издали протокол за замяна (февруари 2017) . Вносителя по това време вече не предлагаше от въпросния вид уреди и се свързахме с тях,за да ни издадат кредитно и върнат парите. Те ни казаха,да им изпратим мейл с документите ,но отговор на този мейл така и не получихме ,въпреки че на 3 пъти през 2017г. им го препращахме.
Сега след като по-сериозно си поискахме парите за върнатия уред , по телефона ни съобщиха ,че протокола за замяна имал давност един месец (такова нещо никъде не е упоменато в общите им условия) и той вече не е валиден и не може да ни издадат кредитно и върнат парите.
Има ли такова нещо като давност на протокол за замяна,особено ако не е упоменато в общите им условия?