Страница 1 от 1

Статут на помещение - банков офис

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2011, 20:28
от axlastro
Здравейте, зароди ми се следния спор с общинари - не желаят да приемат проект за информационен елемент пред офис на банка, тъй като в разрешението за ползване на сградата, помещението е определено като "офис", а според тях трябва да пише "банков офис". Каква е разликата между двете и по коя наредба се определя това?

Re: Статут на помещение - банков офис

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2011, 23:54
от julyanvonemona
Никъде не го пише и не е задължително да го пише! Отделно че в ЗУТ не борави с понятието "офис", а борави с понятието магазин или обект за търговско обслужване. Едва когато е налице някаква специфика, която налага особени нормативи за проектиране и обслужване като височини площи бронирани стени и прочие може да се запише "банков офис" и то само в инвестиционния проект, но не и в ПУП

Re: Статут на помещение - банков офис

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2011, 09:16
от magodeoz
Самостоятелните обекти в сградите имат класификатор по Наредба № 3 към ЗКИР. Позовете се на този класификатор - това би трябвало да премахне съмненията.

Re: Статут на помещение - банков офис

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2011, 10:22
от axlastro
Благодаря колеги, сега остава общинарите да не вземат да твърдят, че въпросният обект спада към "680 Обекти със специално предназначение".

Re: Статут на помещение - банков офис

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2011, 12:32
от julyanvonemona
magodeoz , съветът ти е много практичен! Макар и подзаконовите нормативни актове по ЗКИР да нямат общо с инвестиционното проектиране, това ще е коз в ръцете на axlastro да каже на общинарите "Те го те на! Тука го пише!" Иначе предвид последния му пост- всичко може да се случи. Неведоми са пътищата господни" т.е. общинарски