Страница 1 от 1

Kachestvo i el. uslugi = Antonimi?

МнениеПубликувано на: 30 Авг 2005, 11:41
от vanya.v
мислите ли че ел. услуги на българската администрация са качествени

МнениеПубликувано на: 30 Авг 2005, 13:43
от мира
Предвид колко са малко изобщо съществуващите електронни услуги, трудно мога да кажа нещо за качеството им. Препоръчително е обаче сайтовете на държавните институции да заработят по стабилно и най-вече някой да отговаря на формите за контакт и на имейлите, които са посочени в тези сайтове. Какъв е смисъла да има форма за контакт, ако никой нищо не ти отговаря, когато си зададеш въпросите през нея.

придобиване на българско гражданство

МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2005, 11:25
от правна клиника
Съгласна съм с предходното мнение-да сте виждали работеща търсачка в сайт на институция?!? Направих няколко регистрации в опитите си да получавам техни бюлетини-6 месеца след това все още не получавам нищо-познато нали?

МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2005, 11:30
от Царица Самуила
Не съм използвала повечето електронни услуги, предлагани от българската администрация, но считам, че те достъпът до тях трябва да е максимално улеснен. Достъпът до полезни и работещи електронни административни услуги ще направи работещо Електронното правителство.

МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2005, 11:34
от вили
Аз Не съм се запознавала с всички електронни услуги , които предлагат затова не мога да дам компетентен отговор.

МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2005, 16:46
от Мира
Това което казах и по-горе – първо администрациите трябва са започнат да си говорят една с друга. Природните бедствия от миналото лято /2005/ дадоха ясен пример, че всяко ведомство е остров, сам за себе си, без връзка с другите.

МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2005, 17:16
от Ливия
С оглед на примера посочен по-горе не съм убедена, че администрацията е подготвена за предоставянето на качествени електронни услуги. Като начало актуализираните, подробни и поне двуезични сайтове на държавните институции ще свършат добра работа. Нека не забравяме, че колкото по-вече информация има на сайтовете, толкова по-малко запитвания ще има за администрацията.

betsy

МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2005, 21:40
от karola79
Не съм използвала повечето електронни услуги, предлагани от българската администрация, но считам, че те достъпът до тях трябва да е максимално улеснен. Достъпът до полезни и работещи електронни административни услуги ще направи работещо Електронното правителство.

МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2005, 23:37
от toshevski
Препоръката ми е сайтовете и най-вече търсачките да станат по - user-friendly. Безумно е да се ходи до агенцията по вписванията за да се сключва договор за он-лайн достъп и да се носят периодично бележки за платени такси. Нека да въведат плащане с кредитни карти и sms.

bridjet

МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2005, 02:53
от bridget
Трудно мога да кажа нещо за качеството им. Мога обаче да препоръчам сайтовете на държавните институции да се обновяват по-редовно, а също така и някой да отговаря на формите им за контакт.

МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2005, 12:18
от beton
не съм се възползвала често от подобни услуги и едва ли мога да кажа нещо съществено по въпроса, но идеята ми харесва. Ако реализацията е ок- супер.

МнениеПубликувано на: 07 Яну 2006, 02:35
от bridget
:)

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2006, 19:45
от Гост
:lol:

МнениеПубликувано на: 12 Окт 2006, 13:32
от iva_tzacheva
:)