Преди около година и половина сключих договор с БТК за интернет и телефония през интернет \voip\ с БТК. Лятото не бях в страната, когато договорът е изтекъл. Според клауза в общите условия, договорът се подновява автоматично за още 1 година. Върнах се преди няколко дни и искам да прекратя договора, защото БТК не ми предоставят услугата - родителите ми са се обаждали няколко пъти, уж техници са щели да идват, но никой нищо не е направил.
Днес когато отидох в офис ми казаха, че ако прекратя договора ще дължа неустойки и си твърдят, че всичко е наред, а аз продължавам да не мога да ползвам телефонията.
Възможно ли е да се сключва договор - едногодишен автоматично без подпис на лицата? и има ли някакъв начин той да бъде прекратен?
Ако не е възможно да прекратя договора понеже не съм искал да го сключа, мога ли по някакъв начин да го прекратя, защото не ми предоставят услугата?
Предварително благодаря за помощта!
- Дата и час: 25 Фев 2025, 16:14 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя
Възможно ли е да се сключва договор - едногодишен автоматично без подпис на лицата?
во кратце - може

ако насрещната страна по договора не изпълнява своите задължения и това можете да го докажете и ако докажете, че за вас е безполезно забавеното изпълнение от страна на БТК - в писмена форма заявете, че смятате договора за развален.
- Код за потвърждение: Избери целия код
чл.87 ззд: Предупреждението трябва да се направи писмено, когато договорът е сключен в писмена форма.
Кредиторът може да заяви на длъжника, че разваля договора и без да даде срок, ако изпълнението е станало невъзможно изцяло или отчасти, ако поради забава на длъжника то е станало безполезно или ако задължението е трябвало да се изпълни непременно в уговореното време.
но, в зависимост какво пише в договора, може да заплатите на компанията неустойки

- lexter
- Потребител
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17 Мар 2008, 20:25
Re: Автоматично подновен договор с БТК - как да го прекратя
Ами всъщност от БТК са спрели да ми предоставят услугата преди 2-3 седмици и въпреки телефонните обаждания още нищо не са направили. Всъщност махнаха защитата на рутера и сега всички съседи могат да ползват безплатен нет.
В каква форма трябва да е писмото, на адреса на централата ли да им го пратя и ако решат да ме съдят, че съм спрял да си плащам как да докажа, че са спрели да ми предоставят услугата?
В каква форма трябва да е писмото, на адреса на централата ли да им го пратя и ако решат да ме съдят, че съм спрял да си плащам как да докажа, че са спрели да ми предоставят услугата?
- zazabg
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 05 Окт 2009, 19:54
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 67 госта