начало

Столичните адвокати призоваха ВСС да провери поведението на прокурори по случая със съдия Мирослав Петров Столичните адвокати призоваха ВСС да провери поведението на прокурори по случая със съдия Мирослав Петров

do 4ikago i nazad

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


do 4ikago i nazad

Мнениеот danielll » 22 Дек 2004, 01:27

Zdraveyte, Dami i Gospoda !
Mnogo mi se iska da vi popitam Vas i Vie ot svoq strana da postavite pred ob6testvenostta i "d1rjavnite" institucii, kakva e pri4inata - SLED 01.01.2005, AZ KATO PROST B1LGARIN DA MOGA DA OTIDA S1S S4UPENATA SI KOLA DO CENT1RA NA CARIGRAD(ISTANBUL), RIM, PARIJ, BERLIN ILI K1DETO I DA E, kato ne platq i lev, A DA TRQBVA DA SI PLA6TAM KOGATO ISKAM DA OTIDA OT VARNA DO DOBRI4(i v dvata slu4aq polzvayki p1rvoklasni p1ti6ta, kato dori tezi do Carigrad sa zna4itelno po-dobri ot na6ite, za koito trqbva i da pla6tame). Mnogo Vi molq s Va6ata visoka kvalifikaciq i v1zmojnosti da postavite pred ob6testvoto, tozi zasqga6t vse pak vsi4kini nemalovajen v1pros. Daniel,Varna.
danielll
 

Re: do 4ikago i nazad

Мнениеот danielll » 22 Дек 2004, 22:08

E, moje i da ne s1m prav, ama za6o togava nav1n ne mi iskat pari za da se v1zpolzvam ot dadenoto mi v BG konstituciq pravo na predvijvane, izpolzvayki dostijeniqta na hau4no-tehni4eskiq proces MPS Trabant 601, bez dori da s1m dan1koplatec. Otnosno predi6niq tekst, prost s16tiq s1m go kopiral ot moite pisma s s16tiq v1pros do Prazident, MF, MTC, MRRB, BNT, bTV i t.n.
Otdelno ot tova ednosedmi4na vinetka za polzvzne na Magistralite v Avstriq naprimer struva 8 evro, a pri nas za tova deto mnogo trudno moje da se opredeli za Magistrala Sofiq - Burgas pri tova ednoposo4no 20-25lv, ne 4e ima golqmo zna4enie ama, ako vzemem da s1postavim i dohodite na naselenieto v dvete d1rjavi 6te izleze...... abe nqma smis1l napravo, ama to Han Asparuh i toy B1lgariq 6te mi pravi.....
danielll
 

Re: do 4ikago i nazad

Мнениеот danielll » 22 Дек 2004, 22:30

То май, сам си приказвам, ама ако си представим следния казус : 20 Май 2005г., дебел немски турист бива спрян на междуселски републикански път от III клас от не-корумпиран служител на BG КАТ, съответно съставя му се акт за нарушение - липса на платена Винетна такса, на излизане от РБ дойчото си плаща всичките сметки и прибирайки се в Немско си казва, що да не взема да си направя малко "густо", позовавайки се на Международно-правните обичаи, а именно Германия предоставя безвъзмездно преминаване дори по Магистралите си на всички и български граждани решили да го направят и според тази Международно-правна градиция аналогичното трябва да се предоставя от РБ. Пак ще станем за резил. Е, тези мои глупости се четат и от много по-умни от мене, така че, моля ви дайте ми някаква яснота по проблема.
P.S. Пък може и съвет на някой от нашите велики държавнищи, защото нито по Турско, че даже и преди това, по Римско време пътищата (обществените) не са били платени, е имало е хайдуци, но май не става дума за това......тогава са се криели около пътя, а сега .............
danielll
 

Re: do 4ikago i nazad

Мнениеот alexander_tonev » 24 Дек 2004, 12:03

Това е т.нар. "безплатен обяд". Което е основен принцип в икономическата наука, по-точно, че няма такъв.
Става дума за публичните проекти - форма за "сътрудничество" между държавата и частната сфера по изграждане на големи инфраструктурни проекти. За родина на идеята се смята Великобритания, особено популярна е тази форма на инвестиране в публични проекти (естествено) при правителствата на Желязната лейди. Различните форми на PPP/PFI (public-private partnership/private finance initiative) се смятат за успешна формула, тъй като рискът се поема от частната сфера, която се смята за по-гъвкава и способна да поеме различен вид икономически и политически риск.
Обаче. Няма безплатни обяди. Всичко става за сметка на потребителя на съответни услуги. Например, ползвателя на шосейната мрежа, по-конкретно първокласните пътища. Този начин на възстановяване и поддържане на пътищата не е дал резултат в Унгария, защото хората са предпочитали да заобикалят пътищата с такса. В страни с нисък среден доход такива инициативи, според мен, са обречени на неуспех, защото това е още една "данъчна" тежест.
От друга страна, това е една от малкото формули, които са приемливи за свободното пазарно стопанство и конкуренцията на стопанските субекти - говоря и за изискванията на ЕС.
alexander_tonev
 


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта


cron