начало

Без вина наказан чрез съсобственост с държавата – ефект от разнородната практика по чл. 343б, ал. 5 НК Без вина наказан чрез съсобственост с държавата – ефект от разнородната практика по чл. 343б, ал. 5 НК

Подземни гаражи

Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Подземни гаражи

Мнениеот rotbg » 09 Сеп 2017, 12:54

Здравейте,

Наскоро четох изискванията в "Наредба № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии" за подземни гаражи и съм много озадачен. Разглеждайки повечето подземни гаражи на нови жилищни сгради в София останових, че те не отговарят на нормите - двупосочната рампа не е разделена с ивица 50 см например, след рампите няма радиус на завиване... Също така, според международните норми се изисква двупосочното движение в подземен гараж да е 5,5м. в широчина, а в българската норма не намерих подобно изискване (от кой член се взима). При тези в София много често тези двупосочни ленти за движение са 4 метра, без дори да е осигурен радиус на завиване от 3 метра. Има ли друга норма, където са описани тези казуси или аз изпускам нещо.Как тези всички гаражи минават през общината (ако бяха единични случаи бих предположил, но говоря за повечето в София) Също така, ако се проектира без радиуси на завиване и тесни проходи за движение тези гаражи не стават ли неизползваеми?
rotbg
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 09 Сеп 2017, 12:41

Назад към Строителство и регулация


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта


cron